Monday 20 April 2015

Spring time

  


  Jak na razie korzystam z pogody i wolnych dni. Doczekałam się swojego urlopu, który spędzam w dwóch ulubionych miastach. Kraków i Lublin lubię za wszystko. Mają swoje uroki i przyciągają mnie za każdym razem oczarowując swoimi skarbami. Jutro mam w planach bardzo długi spacer nad Wisłą. W Lublinie ostatnio byłam na Święta Bożego Narodzenia. Trzeba nadrobić zaległości.
  Zostawiam Was z Nowym Postem który nareszcie udało mi się dodać. Dodatkowo mam dla Was konkurs. Blog obchodził 12 kwietnia pierwsze urodziny. Dziękuję Was z całego serca za wszystko! Powoli zmieniam kilka rzeczy, dzięki którym będzie więcej artykułów o modzie, stylizacji, metamorfoz i porad stylistycznych. Bądźcie czujni :)


Enjoy ;)

 

coat Zara / t-shirt H&M / pants Reserved / moccasins Next / bag LOVE MOSCHINO Sarenza / necklace H&M / bracelet VLS / watch Manhattan




KONKURS H&M

Mam dla Was kochani torebkę z nowej kolecji H&M w kolorze pudrowego różu. Więcej na FACEBOOK :)





4 comments:

  1. Co do stylizacji bardzo, bardzo mi się podoba, torebka nadaje akcentu całości ;)

    ReplyDelete
  2. torebusia jest idealna! coś wspaniałego:)

    ReplyDelete
  3. niesamowicie łączysz poszczególne elementy ze sobą, zieleń trenczu mnie urzekła

    ReplyDelete
  4. Ta torebka jest cudowna! W końcu to Moschino ;) Wyglądasz niesamowicie, a ten trencz w butelkowej zieleni pasuje do Ciebie idealnie :-*

    ReplyDelete