Sunday 10 May 2015

Perfect Sandals




 Letnie obuwie na dłużej zagości w naszej szafie. Sandały, baleriny, letnie koturny, klapki i japonki widzimy już na wystawach sklepowych. Jedne z najwygodniejszych butów uwielbianych i noszonych przez nas. Dopełniają każdą stylizacje w dodatnich temperaturach. Widziałam już wiele propozycji sieciówek czy nawet renomowanych marek. Swoje srebrne sandały znalazłam na SARENZA. Najważniejszymi punktami w doborze takiego obuwia to wygoda, komfort i cena. Skórzane buty to dla mnie podstawa. Stopa musi oddychać kiedy naprawdę jest gorąco. Mój nowy nabytek spełnia te kryteria w 100%. Jestem MEGA zadowolona z nich. Na razie łączę je na luźno z jeansami, jednak niedługo będziecie mieli okazje zobaczyć jak komponują się ze spódnicą. Efekty już wkrótce :) na pewno i Wam przypadnie do gustu!

Enjoy ;)


 


jacket Only / blouse Mohito / jeans Mango / sandals MINORQUINES Avarca Sarenza / bag River Island / necklace Zara 





3 comments:

  1. Bardzo fajnie się prezentują i na pewno są wygodne!

    ReplyDelete
  2. Ciekawe buciki nie powiem ;)

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjęcia i te buciki! :)
    Może wspólna obserwacja ? ;*

    ReplyDelete