Friday 3 October 2014

Simplicity

Kochani, dzisiaj rozpisywać się nie będę. Został mi (oprócz tego) jeszcze jeden post ze wspomnień z wakacji. Bardzo się cieszę że mogłam ten czas wykorzystać na odpoczynek i oderwać się od codzienności. Wakacje czy upragniony urlop to moje ulubione słowa, które lubię wymawiać :).
   Szorty, t-shirt i adidasy <3 to jedno z najwygodniejszych propozycji na świecie. Stylizacja sportowa, prosta i idealna na każdą okazje. To chyba pierwsze takie zdjęcia bez torebki i biżuterii. Chce pokazać Wam, że tak też czuje się bardzo dobrze. Przyznam też że ta koszulka nie jest moja :). Zapożyczona z szafy mojego mężczyzny :D! Fajna, nieprawdaż? Widuje na witrynach sklepowych, katalogach czy nawet w internecie różne motywy na t-shirtach ale ten naprawdę przypadł mi do gustu. 
  Ja kochani wysyłam Wam nadal dużo pozytywnej energii, zbierając zapasy na jesień! Dodam też, że jestem dumna z tego, że czasami po wielogodzinnej pracy nadal czerpię wielką satysfakcje z dodawania postów, obrabianiu zdjęć, czy nawet wrzucaniu inspiracji na Facebooka bądź Instagram. Ktoś kiedyś mądry powiedział, trzeba wierzyć, bo marzenia naprawdę się często spełniają, w zależności od tego jak to pragniemy i chcemy!!!

Enjoy ;) 


   My dear , today I will not dwell. It was me (besides that) even one post from the memories of the holiday. I am very happy that I could use this time to rest and get away from everyday life. Holiday or vacation coveted my favorite words that I like to pronounce.
    Shorts, t-shirt and sneakers <3 is one of the most convenient proposal in the world. Sports styling, simple and perfect for every occasion. This is probably the first such pictures without handbags and jewelry. I wants to show you that so it feels very good. Also admit that this shirt is not mine :). Borrowed from the closets of my man: D! Cool, is not it? Seen in the shop windows, catalogs or even on the internet various motifs on t-shirts but this one really to my liking.  
   I still loved you,send a lot of positive energy, collecting supplies for fall! I would add, too, that I'm proud of the fact that sometimes after many hours of work continues to draw great satisfaction from adding posts, machining of pictures, or even throwing inspiration for Facebook or Instagram. Someone wise once said, you have to believe it, because
dreams really do come true
, depending on how we want !!!

Enjoy ;)








t-shirt Allegro / shorts H&M / sneakers Adidas Orginals / sunglasses Ray Ban

2 comments:

  1. Oj ja też lubię takie proste zestawienia. Tym bardziej jeśli wybieram się na zwykły spacer lub wycieczkę. A pomysł z zapozyczeniem koszulki od faceta jest genialny! Świetnie leży ;)

    ReplyDelete
  2. W męskiej garderobie zawsze można coś dla siebie znaleźć :)!

    ReplyDelete