Tuesday 28 October 2014

Full comfort

  Zima zbliża się do Nas wielkimi krokami. Ta pora roku sprawia że mam mniej chęci na zrobienie czegokolwiek!!! Zawsze wychodziłam z założenia, iż idealnie wpasowałabym się w rolę niedźwiadka, który przesypia całą tą porę roku. Niestety od tego nie ucieknę. Pozostaje mi tylko przeglądać zdjęcia z letniego urlopu bądź tak nieodległej pięknej, słonecznej i jeszcze ciepłej jesieni.
  Kochani mam dla Was dawkę słońca i pogody ducha, którą przesyłam Wam jeszcze z Holandii. Mój zachwyt będzie trwał długo. Jest to na pewno miłość od pierwszego wejrzenia. Można znaleźć wiele inspiracji, które samoczynnie chodzą i pokazują się na ulicy. Holenderski styl skradł moje serce. Tym razem wybrałam więcej jesiennych kolorów. Skupiłam się głównie na 100% komforcie i wygodzie. Adidasy to podstawa każdej garderoby kobiety. Osobiście uważam, iż kobieta nie jest stworzona do tego aby "non stop" chodzić w szpilkach. Ja należę do grupy osób które mają z tym wielki problem. Starałam się wpasować w panujący tam klimat i powiem Wam że czuję, iż stanęłam na wysokości zadania. Wam życzę miłego oglądania i komentowania!!!

Enjoy :)


Winter is coming to us with great strides. This time of year makes me less desire to do anything !!! I've always believed that the ideal wpasowałabym the role of the bear, who sleeps all this time of year. Unfortunately, since it does not run away. I can only view pictures from summer vacation, or so the near beautiful, sunny and warm autumn yet.
   Dear I have for you a dose of sunshine and serenity, which I send you back to the Netherlands. My enthusiasm will last a long time. This is definitely love at first sight. You can find a lot of inspiration, which spontaneously go and show up on the street. Dutch style stole my heart. This time, I chose the more autumnal colors. I focused primarily on 100% comfort and convenience. Sneakers is the foundation of any wardrobe woman. Personally, I think that a woman is not made to the "non-stop" walk in heels. I belong to a group of people who have this big problem. I tried to fit in the prevailing climate there and let me tell you that I feel that I stood up to the task. I wish you a nice view and comment !!!

Enjoy :)



 
 



jeans Zara / jacket H&M / blouse H&M / sneakers Adidas Orginals Gazele og w / shawl H&M /earrings and sunglasses Mango / purse River Island / bracelet I am & by Diana


3 comments:

  1. Przyznam szczerze, że u mnie adidasy sprawdzają się tylko na fitnesie. Wręcz czuję się w nich anty kobieco. U Ciebie cały zestaw wygląda znakomicie. Nawet z adidasami ;)

    ReplyDelete
  2. Właśnie .... zima !!! :) Najmniej lubiana przez większość pora roku , przynajmniej przeze mnie .... Jednak po to mamy wspomnienia i nie zapomnimy o tych idealnych porach roku jakimi są lato czy wiosna . Stylizacja jak zwykle udana :) A adidasy to jedna z moich ulubionych części garderoby .
    Wiem również , że nie pozwolisz nam abyśmy zapomniały o Tobie tej zimy . Czekam na nowe stylizacje zima 2014/2015 , ciekawe co nowego będzie albo co starego wróci do łask mody :) Trzymam kciuki i ściskam :*

    ReplyDelete
  3. Beautiful sweetie!!! Have a nice Halloween!!!
    I have a NEW EDITORIAL {I'm good but not an angel...}.

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    ReplyDelete