Wednesday 17 December 2014

Red lips

Pogoda płata nam różne figle. Kraków, jeszcze nie dawno, mroźny i zimny. Uśmiech na zdjęciach jest ale uwierzcie, było naprawdę średnio. Razem z moim najwierniejszym i najukochańszym fotografem tak szybko jak zaczęliśmy robić zdjęcia, tak szybko je skończyliśmy. Mój Kraków (tak go nazywam) nadal jest mój, miłość od pierwszego wejrzenia trwa i trwa :)
  Postów typowo świątecznych nie będzie :) co najwyżej zaglądajcie na Instagram bo zdjęcie z choinką na pewno się pojawi!!! Niestety wiecie że okres przedświąteczny to typowa gorączka WSZYSTKIEGO!!! Praca, zakupy, w moim przypadku jeszcze pakowanie walizki i powrót do domu. Staram się podchodzić do tego pozytywnie! 
  Zostawiam Was z moją propozycją kobiecej stylizacji. Ostatnio szaleńczo kocham spodnie skóropodobne ale w wersji luźniejszej. Idealnie pasują do wszystkiego. Zestawienie z szarym płaszczem i czarnymi botkami dało mi naprawdę fajny efekt. Dodałam więcej koloru dodatkami, które ożywiają stylizacje.

Enjoy :)






 


coat Zara / pants Zara / blouse Zara / boots Clarks / bag River Island / gloves H&M / scarf H&M

4 comments:

  1. Rzeczywiście świetnie kompunuje się ta skóra z szarym plaszczykiem :) ja osobiście wolę dopasowane skórki ale i tak jestem bardzo na tak :) pięknie Ci w czerwieni na ustach! PS. Ja też zabiegana przed świętami i nie mam nawet chwili na nowe zdjęcia :( ale mam nadzieję, że to nadrobie w okresie poswiatecznym :)

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz super:)

    ReplyDelete
  3. od razu rozpoznałam skąd jest torebka:) wyglądasz super:) masz śliczny płaszczyk! Obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz, oczywiście gdy Ci się spodoba:)Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja! Pięknie wyglądasz! :)

    ReplyDelete