Tuesday 9 December 2014

ZARA neutral

  Kto z Nas nie lubi harmonicznej stylizacji? Zestaw, który Wam proponuje jest odpowiedni dla KAŻDEGO :) mam na myśli oczywiście młode osoby jak i dojrzałe kobiety. Stylizacja neutralna, nie rzucająca się w oczy, wręcz przeciwnie, przyciąga wzrok. Moim celem prowadzenia bloga jest kreowanie i tworzenie własnej wizytówki. Stylista pokazując swoją pracę, zainteresowania zdobywa zaufanie innych. Wiedzę którą posiadam z różnych dziedzin, staram się łączyć z praktyką, którą nabywam w Artystycznej Alternatywie. Mam nadzieję, że zapał i chęci pracowania z ludźmi będzie się we mnie jeszcze bardziej rozwijał, a z czasem stanie się to mój zawód. Co jak co kochani ale to MY jesteśmy najważniejsi. Każdy ma swoje 5 minut a moje właśnie trwa.
  Wracając do stylizacji, kapelusz HIT sezonu, MUST HAVE w waszej szafie. Zaglądałam do różnych sklepów i wybór jest olbrzymi, zaczynając od wszelakich fasonów kończąc na różnorodności w kolorze. Uniwersalny płaszczyk (tak go nazwałam, wyjaśnię to w następnym poście) pasuje do wszystkiego. Czy do spódnicy, spodni, spodenek, sukienki- IDEALNY! Z adidasami też świetnie wygląda. Botki Clarks, które mam założone są bardzo wygodne. Już niedługo w mojej szafie zawita nowa para. Dzięki konkursowi Clarks i wytypowaniu mojego zdjęcia przez Jestem Kasia wygrałam bon na zakup obuwia w kwocie 400zł. Żeby WYGRAĆ trzeba grać :) to się sprawdza. Na moim przykładzie możecie uwierzyć, że bywają konkursy w których można wygrać naprawdę fajne rzeczy. Polecam serdecznie !!!
Zachęcam Was o zostawianie KOMENTARZY!!! Wasza opinia jest dla mnie najważniejsza :)
    

Enjoy :)


  Who among us does not like harmonic styling? The kit, which you propose is suitable for EVERYONE :) I mean, of course, young people and mature women. Styling neutral, not conspicuous, on the contrary, an eye-catcher. My goal is to create blogging and create your own business cards. Stylist showing their work, interests, gains the trust of others. I possess knowledge in various fields, I try to connect with the practice that I acquire in Artystycznej Alternatywie. I hope that the enthusiasm and desire to work with people with me will be more developed, and in time it will become my profession. Say what you like but it is MY beloved, we are the most important. Everyone has their five minutes and my in progress.
   Returning to the styling, hat HIT season MUST HAVE in your closet. I looked for different stores and the selection is huge, starting with all sorts of styles, ending with diversity in color. Universal coat (as I called him, I will explain in the next post) fits all. Is the skirt, trousers, shorts, sukienki- PERFECT! From sneakers also looks great. Clarks boots that I have established are very comfortable. Soon in my closet will come a new pair. Thanks to the contest Clarks and the designation of my photos by Jestem Kasia I won a gift certificate for the purchase of shoes in the amount of 400 PLN. You have to play to WIN :) it works. For my example, I can believe that sometimes contests where you can win really cool things. I heartily recommend !!!
I invite you for leaving COMMENTS !!! Your feedback is most important to me :)

Enjoy :) 



 
 
 
 


coat Zara / leggings H&M / shirt Zara / boots Clarks / scarf H&M / gloves H&M / bag Superstylemarket / hat Stradivarius




13 comments:

  1. Kapelusz i płaszcz- bomba! Rzeczywiście bardzo uniwersalny. Chętnie bym przygarnela ;) No i jeszcze raz gratuluję wygranej!

    ReplyDelete
  2. Dziękuję :) Ty też wygrasz :) zobaczysz!

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się podoba. Wszystko współgra ze sobą idealnie:))
    Buty są śliczne :)

    ReplyDelete
  4. Świetna i uniwersalna stylizacja! wspaniale dobrane dodatki....no i ten kapelusz!!! Rewelacja! :)

    ReplyDelete
  5. Kochana wiedz że nominowałam Cie do zabawy Liebster Blog Award ♥ Zapraszam do mnie po zestaw pytań, czekam z niecierpliwością na odpowiedzi :)

    Całuję, http://maxtrouble.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Perfekcyjnie w każdym calu :* :)

    ReplyDelete
  7. Super! :) Idealnie dobrany kolor butów, torebki i rękawiczek :)

    ReplyDelete
  8. Świetny dobór kolorów :) Ze wszystkich Twoich sesji najbardziej podobają mi się te w Krakowie :)

    ReplyDelete
  9. Kapelusz wyglada bardzo elegancko chyba sie przekonam:)

    ReplyDelete
  10. Super stylizacje bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  11. swietna stylizacja i zgodze sie buty <3

    ReplyDelete
  12. Super zestawienie. Gratuluję odwagi. Na pewno zwracasz na siebie uwagę nie jednego przechodnia.

    ReplyDelete