Saturday 21 March 2015

Polish Street Style


  Dzisiejsza stylizacja jest jedną z moich ulubionych. Uwielbiam łączyć sportowe bluzy ze spódnicami. Mam ich sporo w szafie. Staram się dobierać tak garderobę aby to co się w niej znajduje było mi potrzebne na najbliższe trendy. Bluza była pomysłem znalezionym na PAKAMERA. Chciałam sobie i chłopakowi zrobić fajny i oryginalny prezent na Walentynki. Od razu przyciągną mnie kolor i napis. Dla mnie to pewien symbol (Bonnie&Clyde). Już widzę nas razem w jeansach, tych bluzach, adidasach i czarnych okularach (taki post jest w planach). Spódnice upolowałam w Promod, jak dobrze pamiętam była na SALE%. Chwyciłam jeszcze jedną w kolorze białym.
  Uwielbiam żywe i oryginalne kolory. Chciałam aby ta stylizacja była kobieca, dlatego dodatkiem był płaszcz z Zary. Choć niektórzy mówią że jest taki babciny (nie wiem o co chodzi, może o kolor) to i tak dla mnie jest idealny. Forma stylizacji jest prosta i luźna. Niezobowiązujące buty zamszowe miłe w dotyku o jasnym odcieniu pozwalają na swobodę i delikatną formę przekazu. Stylizacja jest typowo miejska. Street style rządzi od dawna!!

Enjoy ;)





coat Zara / blouse BONNIE 01 Pakamera / skirt Promod / boots Allegro / bag River Island / watch Fossil / sunglasses Mango / bracelet I am

4 comments:

  1. niesamowite połączenie! i mój ukochany kobalt, i burgund i jeszcze szarość, co to ostatnio ciągle ją noszę <3 jestem na tak psze Pani <3

    ReplyDelete
  2. Babciny?! Nie rozumiem tego porównania ;) Bardzo uniwersalny, a do tego świetnie się prezentuje! Bardzo podoba mi się to połączenie sportu z ołówkową spódnicą. Sama mam głowie zestawik w tym klimacie :)

    ReplyDelete
  3. My spouse and I stumbled over here different web page and thought I might check things
    out. I like what I see so now i am following you.
    Look forward to looking at your web page repeatedly.

    Here is my web page ... Pomiary elektryczne     Gryfów Śląski

    ReplyDelete
  4. Nooo powiem Ci, że gdyby więcej takich "babcinych" płaszczy chodziło po ulicach, od razu świat byłby piękniejszy :) świetny jest, prosty, klasyczny, bez żadnych zbędnych ozdobiników-ciężko teraz taki znaleźć :/
    i kolor spódnicy bardzo przypadł mi do gustu :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    ReplyDelete