Sunday 8 March 2015

Gangsta style

  Od dłuższego czasu myślałam o stylizacji w stylu #gangsta. Skóropodobne spodnie (HIT), długi wełniany płaszcz, bordowy luźny t-shirt, stojąca "na dęba" czapka, skórzane botki, ciemne okulary i shopper bag. Jest to idealne zestawienie na wiele okazji. Miejski styl wpasuje się wszędzie. Niekoniecznie każda z nas potrafi czy nawet  lubi chodzić cały dzień w butach na obcasach. Zawsze jednak jest pewna alternatywa, zamieniając obuwie na adidasy bądź trampki bez problemu możemy pokonać w nich większe dystanse. Uwielbiam właśnie taki styl. Bardzo się cieszę że mam różne pomysły na stylizacje dzięki którym tworzę fajne zestawienia. Na blogu pokazuje Wam zdjęcia rzeczy które noszę na co dzień. W mojej szafie nie mam raczej zbędnych ubrań. Staram się je kompletować i wykorzystywać przy najbliższych okazjach do stylizacji. 
  W kwietniu czeka Was kilka nowości, zmiana szaty graficznej jak i adresu bloga. Zapraszam Was do zaglądania i komentowania :)

Enjoy ;)




coat Zara / artifical leather pants Zara / t-shirt Vero Moda / shopper bag Zara / boots Clarks / head River Island / sunglasses H&M

1 comment:

  1. Yo yo! ;) bardzo fajny, codzienny zestaw. No i czekamy na te zmiany :) jestem bardzo ciekawa! Buziaki

    ReplyDelete