Thursday 17 April 2014

Makes me happy...



Na początku bardzo dziękuję za wszystkie pozytywne komentarze na temat bloga, zdjęć (JESTEŚCIE KOCHANI!!!) itd... Niestety nie jest to łatwa sprawa, ale już w najbliższym czasie zaskoczę Was nową szatą graficzną i wyglądem bloga. Założyłam bloga z szerokim uśmiechem i satysfakcją jaką mnie duma rozpierała. Mam nadzieję, że dalej będę mogła tak robić!

Moi kochani, dzisiaj chce się podzielić stylizacją, na każdą okazje. Uwielbiam koszule, w każdej postaci: jeans, materiał, w kropki, w paski, we wzorki itd... Obecnie w sklepach możemy przebierać i wybierać. Zestawiać je można  ze wszystkim. Są bardzo uniwersalne i pasują do każdej stylizacji, jaką sobie wymarzycie. Moja wersja jest raczej luźna. Postawiłam oczywiście na kolor i wzór kwiatowy, który obecnie jest bardzo trendy. PAMIĘTAJCIE, że fajnie jest mieć w szafie kilka kolorowych rzeczy. Nawet powiedziałabym intensywnych, widocznych dla innych. Czy góra czy dół, zawsze można po prostu jakoś to stonować i będzie bardzo dobrze. Na pewno w takiej stylizacji wygląda się bardzo dziewczęco. Tak jak stawiamy na kolor w ubraniach, tak bardzo dobrym dodatkiem jest torebka w pastelowym kolorze. Pięknie dopełnia nam cały strój. Pamiętajmy jednak aby nie przesadzić z tymi kolorami, wszystko musi współgrać, za dużo koloru bądź wzoru może tylko popsuć stylizację.

Zapraszam na mój fanpage Freshlookandglamour :) niedługo dodam ikonkę na stronie i już bezpośrednio będziecie mogli wejść ze strony.




















ramoneska/ ramones- Libland (sklep internetowy)
koszula/ shirt- Zara Woman
spodenki/ shorts- Mango
torebka Tom&Eva/ bag-  Superstylemarket
buty/ shoes- Noevision
okulary/ glasses- Mango
bransoletka/  bracelet- Apart and
 bransoletka w kwiaty/ bracelet- Reserved



2 comments:

  1. Zamieniłabym buty na jakieś na wyższym obcasie ;) i torebkę na inny kolor i byłoby git ;]

    ReplyDelete