Saturday 12 April 2014

Happy Birthday Pati

   Tak oto się składa, że już od dawna planowałam założyć bloga. Ogólnie to nie chce "robić" wielkiego nacisku "patrzcie na mnie", "moja nowa stylizacja" itd. Każdy kto pasjonuje się modą... i ma do tego "to coś" to po prostu robi to z wielką pasją. I z takiego o to względu ja postanowiłam zacząć robić to co lubię, co od dawna dawało mi radość i przyjemność i dumę.
   Dokładnie dzisiaj obchodzę 26 urodziny :) i z tego względu chce zrobić prezent dla moich najbliższych jak i dla siebie samej, mój osobisty blog. Od zawsze chciałam stylizować ludzi, pokazując na swoim przykładzie, iż starając się i dbając o swój wygląd, strój i wszelkiego rodzaju dodatki człowiek naprawdę może dobrze wyglądać i czuć się dobrze w swojej skórze. Mogę powiedzieć, że mam dużo planów, ciekawych pomysłów, które pragnę zrealizować.
   Dzisiaj chce się z Wami podzielić zdjęciami z ostatniego mojego spaceru po lesie. Dzięki uprzejmości i zaangażowaniu mojego kolegi, mogę Wam pokazać efekt naszej pracy i mojej stylizacji na to wyjście.




















kurtka/ jacket - Only
sweter/ sweater - Zara
spódnica / skirt - H&M
pasek / belt - H&M
kapelusz/ hat - H&M
buty/ shoes - 5th Avenue 
torebka/ bag - Monnari (link tutaj)

3 comments:

  1. Skuszę sie skomentować jako pierwsza ;) Ciekawa stylizacja tyle mogę powiedziec bo guzik sie znam, ale widać że masz wyczucie dobrego smaku jesli chodzi o wygląd.Zdjęcia bardzo ładne ;)

    ReplyDelete
  2. Swietna strona! Pierwsze zdjecia wygladaja super, ja bym juz chetnie poszla kupic sobie taka spodnice i kurtke, uwielbiam :)
    Ciekawa juz jestem na nastepna sesje!
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN ORAZ Z OKAZJI TEGO BLOGU!
    Pozdrawiam i caluje, Kasia.

    ReplyDelete
  3. Bardzo dziękuję :) mam nadzieję, że z czasem mogę się stać pewnym wzorem do naśladowania :D

    ReplyDelete