Sunday 27 April 2014

Ostatnie kilka dni  w Polsce spędziłam w Krakowie. Mogę powiedzieć z wielką dumą, iż nareszcie dosięgam swoich marzeń spełniając je. Oficjalnie posiadam kwalifikacje i ukończyłam kurs Personal shopper w Szkole Wizażu i Stylizacji Artystyczna Alternatywa. Personal shopper jest to osobisty stylista, kreator wizerunku, który zajmuje się kompleksową obsługą klientów, zaczynając od przeglądu szafy, przez zakupy po pełne metamorfozy. Zawsze marzyłam o takiej pracy a największym marzeniem jest praca jako stylista. Na pewno na tym nie zakończę swoich osiągnięć, przede mną jeszcze długa droga. Bardzo chce podziękować dwóm osobom, które poprowadziło szkolenie Pani Agnieszce Rokosa i Pani Joannie Jawor. Obie Panie bardzo doświadczone, posiadające ogromną wiedzę na temat świata mody, stylizacji i makijażu. Byłam i jestem pod wielkim wrażeniem!!! BRAWO!!!

 Nareszcie blog jest bardziej przejrzysty i wyrazisty. Chciałabym się tu skupiać na ważnych tematach, zdjęciach moich stylizacji i postach o różnej tematyce, które będę tu zamieszczać.Na sam koniec chcę Wam zaprezentować bardzo kobiecą stylizację. Chyba każda z nas uwielbia eleganckie stroje a zarazem bardzo wygodne. Biała koszula, apaszka, czarne klasyczne spodnie, skórzany kuferek z elegancką kłódką i buty na obcasie. Stylizacja bardzo prosta, na pewno każda kobieta posiada taki zestaw w szafie. 












płaszcz/ mantle- Top Secret
koszula/ shirt- Zara
spodnie/ pants- Mango
apaszka/ scarf- Zara
buty/ heels- Janet D.
kuferek/ handbag- David Jones


    

1 comment: