Saturday 7 June 2014

Czarno-białe z miętą

  Bardzo się cieszę :) że mogę Wam pokazać efekty mojej pracy, bo jakby nie patrzeć to też jest pewien mój wkład, który bez zaangażowania i przemyślenia kilku rzeczy, by nie powstał. Niektórym się wydaje, iż nie ma problemu się dobrze ubrać. Moim zdaniem jednak jest i z czasem dopiero pojmujemy i dochodzimy do pewnych wniosków co pasuje a co nie, czy dobrze leży to na naszej figurze, czy nie. Niby to takie drobiazgi ale uwierzcie mi, one są najważniejsze. Tak to wygląda z mojej strony, człowiek uczy się przez całe życie i pracuje nad sobą, aby być szczęśliwym i zadowolonym z życia.

  Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja dzisiejsza propozycja. Postawiłam na elegancie, założyłam jedną z moich ulubionych koszul w czarno-białe pasy (pamiętacie na pewno, w tamtym roku były bardzo modne, zresztą teraz też są) oraz miętowe rurki ze złotymi wstawkami (jak dobrze pamiętam były na przecenie i była to świetna okazja). Życzę sobie o wiele więcej takich fajnych sesji. Było naprawdę genialnie.

























koszula/ shirt- Zara
rurki/ skinny jeans- Zara
buty/ wedges- Georgia Rose Tatorpi by Sarenza
dodatki/ accessories- Mango and Hallhuber
torebka/ bag- H&M



Kochani zapraszam na mój fanpage na Facebooku, jeżeli chcecie mnie śledzić na bieżąco Freshlookandglamour oraz Instagram


1 comment:

  1. ta stylizacja zdecydowanie HOT! klasa i elegancja! I piękny makijaż :)

    ReplyDelete