Monday 23 June 2014

Neon Leopard

  Chyba każdy z nas pamięta obuwie Vans :) każdy chciał je mieć, kupił i nosił je z wielką dumą. Kiedy znalazłam ten model, wiedziałam, że to strzał w dziesiątkę. Są tak abstrakcyjne, że aż same przyciągają wzrok innych. Nie mogłam się mylić. Obecnie trwają wielkie wyprzedaże i musiałam z nich skorzystać. Bardzo fajna sprawa, znam wiele osób które robią zakupy tylko w tym czasie :) sama do nich należę, jednak mam swoje słabości. Wiecie jak to jest jak się wchodzi do sklepu i nagle coś Wam wpada w oko ;)?! Ostatnio odwiedziłam kilka fajnych sklepów: Mango, Promod, Zara i oczywiście jeden z moich ulubionych sklepów internetowych z butami Sarenza (kochani po zakupie butów macie aż 100 dni na ZWROT, dodatkowo po zarejestrowaniu się na stronie na waszego maila przychodzą często-gęsto kody rabatowe- NIC TYLKO SZALEĆ :). Czekam jeszcze na więcej wyprzedaży z ogromnymi napisami SALE!!!




Życzę Wam wielkich polowań i jak najwięcej kasy w portfelu :) 











Makijaż w moim wykonaniu :)



t-shirt Promod % / skirt Promod % / bag Superstylemarket / shoes Vans Authentic w Sarenza %/ watch Manhattan / accessories Mango/Promod % / brancelet Apart

5 comments:

  1. Elegancka i bardzo młodzieżowa propozycja:) Jestem jak najbardziej na tak pełen luz i świetny styl. Śledzę bloga od niedawna i niektóre z Twoich propozycji przypadły mi do gustu :) Czekam na kolejne posty.

    ReplyDelete
  2. Od razu widać, że świetnie się czujesz w sowich stylizacjach. Dla niektórych może zbyt kontrastowy kolor tych vansów, ale to właśnie one podkreślają całość tej stylówki! Do odważnych świat należy !

    ReplyDelete
  3. Torebka <3 cudeńko!

    ReplyDelete
  4. freshlookandglamour24 June 2014 at 01:48

    Bardzo dziękuję :)

    ReplyDelete
  5. Super. Jesteśmy na tak! zwróciłaś naszą uwagę!

    Dziewczyny zapraszamy do odwiedzenia naszej strony. Na razie działamy tylko na facebooku/instragramie/ twiterze, ale od 1 lipca zapraszamy na stronę.

    Szukajcie nas i lajkujcie. !!!

    HANDY GUIDE

    ReplyDelete