Monday 16 June 2014

Żółty kanar Tweety

Kraków, jedno z moich ulubionych miast. Uwielbiam tu wracać. Pogoda może nie była dla mnie aż tak dobra, bo zmieniała się co chwilę, ale i tak udało mi się wyjść na rynek, pozwiedzać, zrobić kilka zdjęć, zjeść coś dobrego w restauracji i spędzić jak najwięcej czasu z pewną osobą. Takie życie w pełni mi odpowiada, jednak urlop się kończy a ja muszę wracać do wielkiego świata. Kraków jest moją odskocznią i miejscem relaksu ale nie tylko pod tym względem <3.
  Ostatnio tak z czystej ciekawości, chodziłam i oglądałam co proponują marki odzieżowe obecnie. Jedno da się na pewno zauważyć :) bardzo dużo jest motywów i wzorów kwiatowych. Wszystko kolorowe i w pastelowych odcieniach. Oczywiście są butiki które proponują różne "misz-masz", ale to właśnie tym się wyróżniają. Starają odbiegać od wszystkich sieciowych sklepów aby pokazać coś swojego, oryginalnego. Dlatego kochani takie o to sklepiki są na prawdę bardzo wyjątkowe i warto do nich zajrzeć. Mam kilka takich perełek w mojej szafie, na pewno zaprezentuje Wam je.
  Stylizacja, którą Wam pokazuje jest bardzo dziewczęca, czuje się tak jakbym wróciła do szkoły. Obecnie bluzy z motywami, wzorami i napisami to dzisiejszy HIT!!! Różna kolorystyka i przekaz bluzy pokazuje nam jej oryginalność. W każdym sklepie znajdziemy na pewno coś dla siebie. Ja postawiłam na żółtego kanarka Tweety. Zresztą Sami zobaczcie, kolorystyka u mnie szaleje, zaczynając od dołu i moich ulubionych adidasów ADIDAS ORGINALS :) 


















foto aparat Nikon/ telefon Sony Z1 compact

bluza/ blouse- Sinsay
spodnie/ pants material- Reversed
adidas - Adidas Orginals Zx700 Contemp W Sarenza
naszyjnik/ necklace- Zara
zegarek/ watch- Cropp
torebka/ bag- Superstylemarket


Dziękuję bardzo za fajne uczesanie salonowi Jean Louis David w Krakowie :)



1 comment:

  1. ta stylizacja w ogóle ze soba nie współgra... buty + spodnie - jeszcze jeszcze, ale gryzą sie i z żółtym motywem na bluzie i z pstrokatą torebką. Hot or not? Zdecydowanie - not...

    ReplyDelete