Sunday 2 November 2014

Schoolgirl

   Kochani, dzisiaj chciałam Wam zaprezentować NOWOŚCI w mojej garderobie. Po pierwsze czarna plisowana spódnica o idealnej długości dla mnie :). Kiedy ją znalazłam na wystawie ZARA od razu wiedziałam że będzie to udany zakup. Obecny hit i #MUSTHAVE w tym sezonie. Stylizację przygotowałam dosłownie w 5 minut, wizja była natychmiastowa. Skusiłam się też na elegancki skórzany plecak. Przyglądając się ostatnio zawartości mojej szafy zauważyłam jedno, odchodzę od kolekcjonowania i noszenia dużych torebek "shopper bag". Obecnie nie jest to zbyt poręczne dla mnie. Staram się mieć w torebce rzeczy potrzebne na co dzień. W taki sposób uczę się nie nosić zbędnych i ciężkich przedmiotów, które bardziej przeszkadzają niż pomagają. Co jak co, ale o zdrowie i kręgosłup trzeba dbać. Zakolanówki w tym wydaniu też spełniły swoją rolę. Zdjęcia zostały zrobione w Krakowie :) na starówce. Dla mnie miasto to ma swój wewnętrzny urok i za każdym razem kiedy go odwiedzam zaskakuje mnie wieloma pozytywnymi aspektami. Zaraz po moim kochanym Lublinie, z pewnością mogłabym zamieszkać w Krakowie!!!

 Enjoy :)


Beloved, today I wanted to introduce you to my dressing room NEWS. First black pleated skirt with a perfect length for me :). When I found her on display ZARA I knew immediately it would be a great buy. Present and #MUSTHAVE hit this season. I prepared styling literally 5 minutes, the vision was immediate. Also tempted to elegant leather backpack. Looking at the contents of my closet recently noticed one thing out of my collecting and carrying large bags "shopper bag". Currently, it is not too handy for me. I try to have a bag of things you need every day. In this way, I am learning not to wear unnecessary and heavy items, which are more bother than a help. Things like that, but for the health and spine need to take care. Knee in this release also fulfilled their role. The photos were taken in Cracow old town :). For me, this city has its own inner charm and every time I visit it surprises me many positive aspects. Shortly after my beloved Lublin, I could certainly live in Cracow !!!

Enjoy :) 




 
 




 mantle Mango / shirt Vero Moda / skirt Zara / jacket Orsay / boots Clarks / backpack Zara / knee-highs Allegro / sunglasses H&M


4 comments:

  1. Bardzo ciekawy zestaw. Od razu przypominają mi się czasy liceum :) idealny mundurek! No pięknie wyglądasz! Ta spódnica w plisy i do tego zakolanowki- po prostu bomba! Chętnie bym się tak ubrała :)

    ReplyDelete
  2. Musimy się koniecznie wybrać na zdjęcia jak w Krakowie będziemy takie "blogowe"
    :D
    Stylizacja super!

    ReplyDelete
  3. Mój ulubiony zestaw!!!! Muszę tylko jak nosić taką spódnicę z czym ja laczyc :-) musimy się wybrac na zakupy!

    ReplyDelete
  4. Wiesz z czym mi się kojarzy ta stylizacja? Z Gossip Girl! ;)

    ReplyDelete