Wednesday 5 November 2014

Madame in hat

  W dzisiejszym wpisie chciałam Wam zaprezentować trochę inną stylizację. Jeszcze jakiś czas temu (około 2 lat) nie wyobrażałabym siebie w kapeluszu, chyba że w wakacyjną upalną pogodę. Nie dość że się do nich przekonałam to jeszcze bardzo polubiłam. Ostatnio w mojej szafie zawitał także beret. Coś co kiedyś z wielkim żalem i goryczą (krzycząc do mamy NA PEWNO NIE!) nie chciałam w ogóle zakładać. Moda zaskakuje nas swoją różnorodnością. Nie jestem typem osoby, która eksperymentuje. Raczej stawiam na minimalizm, lubię prostotę, jednak potrafię też połączyć kilka kontrastowych rzeczy w jedną całość. W moich stylizacjach raczej stawiam na pewną formę harmonii. 
  Ta stylizacja taka jest. Postawiłam na odcienie szarości z delikatnym odcieniem różu. Do tego dobrałam botki w jasnym kolorze z dodatkami koloru złotego. Oczywiście nie mogło zabraknąć boyfriend jeans, które mają swoich zwolenników jak i przeciwników. Spodnie skradzione z męskiej garderoby. Są to po prostu jeansy w formie maksi- za duże, za długie i za luźne. Zestawiłam je także z koszulą jeansową, wybieloną dzięki czemu nie mamy efektu przesytu. 
  Całokształt cieszy moje oko, a Wy co sądzicie?

Enjoy :)


  In today's entry I wanted to present you a slightly different styling. Some time ago (about 2 years) is not wyobrażałabym himself a hat, unless the holiday hot weather. Not only that convinced them it's still very liked. Recently in my closet also visited a beret. Something that used with great regret and bitterness (shouting to have SURE NOT!) I did not want at all to assume. Fashion surprises us with its diversity. I'm not the type of person who is experimenting. Rather bet on minimalism, I like simplicity, but can also combine several contrasting things together. In my styling rather put on some form of harmony.
   This is the styling. I put on shades of gray with a subtle shade of pink. For this drew boots in bright color with a golden color additives. Of course, could not miss the boyfriend jeans, which have their supporters and opponents. Pants stolen from the male wardrobe. These are just a pair of jeans in a maxi- too big, too long and too loose. I set them also with a shirt jeans, bleached so that we do not have the effect of satiety.
   Lifetime has my eye, and you what do you think?


Enjoy :) 
 



=
 


  Na pewno zauważyliście iż bardzo lubię rzeczy z River Island . Mam dla Was pewną niespodziankę. Dużo razy taguje na Instagramie #IMWEARINGRI, dzięki czemu mam możliwość oddania w dobre ręce tunikę, która jest widoczna na zdjęciu. Szczegóły KONKURSU na Facebook :).





mantle Mango / tunic River Island / denim shirt Zara / boyfriend jeans H&M / boots Sarenza / bag River Island / scarf H&M / hat River Island (SALE) / watch Michael Kors





8 comments:

  1. Cudowne kolory, idealne zestawienie. Zdecydowanie mój typ! :)
    Jedynie do czego mogłabym się przyczepić, to botki. Nie mój styl.
    Podsumowując, mimo wszystko stylizacja bardzo udana :) Sama chętnie bym w takiej wystąpiła.

    ReplyDelete
  2. Super! Też kocham kapelusze, a kiedyś nie pomyślałabym, że będę je nosić :) Świetna tunika. Na pewno wezmę udzial w konkursie :D

    ReplyDelete
  3. Koszulka (ciężko to nazwać tuniką) jak do sprzątania w domu,różowy kapelusz - porażka, spodnie jak z ciuchlandu za 5 zł, buty okropne...

    ReplyDelete
  4. Aby pokazać że takie komentarze jakoś mnie nie ruszają OPUBLIKUJE!!! Co tu dużo mówić, jednemu się podoba drugiemu nie. Tunika to jest na pewno a i sprzątać się w tym da :). Co do kapelusza, kolor jak kolor. A spodnie można znaleźć w SH ale nie wiedziałam że po 5 zł (poproszę adres). Oczywiście komentarz Anonimowy bo kto się przyzna do takiej wypowiedzi :)? Naprawdę bardzo współczuje :)

    ReplyDelete
  5. kapelusz jest rewelacyjny! chyba sama bym się na niego skusiła:) Cały zestaw bardzo mi sie podoba - róż i szarośc to ciekawe połączenie;-)

    ReplyDelete
  6. Wspaniała stylizacja! A komentarz trochę wyżej- beznadziejny, buty są śliczne, no z anonimowego,to można :)

    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz, szalik jest rewelacyjny, ma taki delikatny kolor... :)

    ReplyDelete