Wednesday 19 November 2014

Mix October / November !

  Kochani, dzisiejszy post będzie mixem ostatnich stylizacji, które zamieszczałam na  Freshlookandglamour i Instagramie. Moje propozycje idealnie pasują na co dzień, do pracy, na wyjście ze znajomymi, bądź nawet randkę. Ja osobiście w takich zestawieniach czuje się najlepiej! W tym sezonie kolorystyka jest stonowana. Wszystko współgra ze sobą. Jak to bywa w sezonie zimowym wracamy do ciepłych, przyjemnych i grubych swetrów. W obecnej kolekcji jednej z sieciówek ZARA znalazłam dużo fajnych rzeczy dla siebie. Bardzo podobają mi się swetry i golfy oversize. Oczywiście upolowałam kilka sztuk. Nie może też zabraknąć płaszcza w bardzo twarzowym kolorze zarówno dla blondynek jak i brunetek. Idealnie pasuje do wszystkiego, przyciąga wzrok swoim nietuzinkowym kołnierzem. Na początku przypominał mi szlafrok jednak po nałożeniu go kilka razy na siebie od razu wpadł mi w oko. W 100% JESTEM ZAKUPOHOLICZKĄ jednak od dłuższego czasu zakupy robię tylko przez internet. Jest to pewna forma wygody dla mnie. Sklepy internetowe z których ostatnio korzystam to: River Island, Mango, Zara, Sarenza.
   Ostatnie tygodnie są dla mnie bardzo pracowite. Podróżuje, bardzo często odwiedzam Kraków. Staram się odpocząć jak i dalej poszerzam swoją wiedzę w Artystycznej Alternatywie. Stylistka- mój wymarzony zawód od zawsze!!! Jak normalny człowiek próbuje się rozdwoić...pracuje,bloguje,czytam modowe newsy i dzwonię przynajmniej 2 razy w tygodniu do rodziny w Polsce. Moje życie mam tu, w Monachium i szczerze przyznam, że podoba mi się tak jak jest :).


Enjoy :)


Beloved, today's post will be a mix of recent styling, which he published on Freshlookandglamour and Instagramie. My suggestions are perfect every day, to work, out with friends, or even a date. I personally feel these statements best! This season is toned colors. Everything fits together. As it happens in the winter season we return to the warm, nice and thick sweaters. In the current collection of one of the power cables ZARA, I found a lot of nice things for yourself. I love the oversize sweaters and turtlenecks. Of course, a few pieces hunted. It also can not miss the jacket in a facial color for both blondes and brunettes. Perfectly fits all, captivates by its extraordinary collar. In the beginning, however, reminded me of a bathrobe after application it a few times myself immediately caught my eye. 100% but I AM Shopaholic shopping for a long time I only via the internet. This is a form of comfort for me. Online shops which recently using it: River Island, Mango, Zara, Sarenza.

    The last few weeks are very busy for me. I travel very often visit Cracow. I try to relax and further develop my knowledge in Artystyczej Alternatywie. Stylistka- my dream job has always !!! Like a normal person trying to rozdwoić ... working, blogging, reading fashion news and call at least 2 times a week to his family in Poland. My life I have here in Munich and honestly admit that I like as it is :).

Enjoy :)



 

  




7 comments:

  1. stylizacja ze sweterkiem uwiodła mnie od razu! jego kolor jest przecudowny, to rzecz z cyklu: must have :D

    ReplyDelete
  2. Ciuszki są na prawdę ładne, ale każdą twoja stylizacje psują potwornie brzydkie buty.

    ReplyDelete
  3. Mój ulubieniec to look w boyfriendach i ramonesce :) trzymam kciuki za spełnienie marzeń. Jesteś dobra w tym co robisz. Tak trzymać!

    ReplyDelete
  4. Kocham swoje buty <3 każdy ma swój gust :)!

    ReplyDelete
  5. Świetne masz te asymetryczne cudo! :)
    A naszyjnik z przedostatniego zdjęcia jest przepiękny-uwielbiam takie błyskotki <3
    Masz świetny styl, oryginalny i niebanalny, wiele dziewczyn powinno brać z Ciebie przykład :)
    Tak Cię zachwalała jedna z blogerek, że musiałam wleźć się przekonać :P hehe
    Pozdrawiam :)
    Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe domyślam się, że chodzi o mnie ;) Mówiłam, że warto tu wejść. Buziaki Dario :*

      Delete
  6. Jestem pod ogromnym wrażeniem, stylizacje są idealnie dopracowane, każdą bym przygarnęła z wielką chęcią ;)
    możemy obserwować ;) www.vaguue.blogspot.com

    ReplyDelete