Sunday 25 January 2015

Winter time

  Nastały mroźne dni. Za oknem co chwilę zmienia się pogoda. Słońce, deszcz, śnieg, wiatr i minusowe temperatury. Doszłam do wniosku, że zimy i chłodów się nie boję i odważyłam się na taką stylizację. Podstawą jest długi płaszcz. Perełka w mojej garderobie. Modny, wygodny i uniwersalny (obejrzyjcie poprzednie posty i stylizacje). Zima w nim nie jest mi straszna. Zaraz po nim przechodzimy do obuwia. Śniegowce to jedne z najważniejszych butów tego sezonu. Ja osobiście postawiłam na SOREL. Buty z idealną podeszwą, sztywne, bardzo wygodne i ciepłe. Niestety EMU trochę mnie zawiodło. Po wielokrotnym użytkowaniu czuje się jakbym miała założone ciapy, szuram nimi i cały tył buta jest przydeptany :(.
  Kolory w zimie odgrywają bardzo ważną rolę. Im więcej tym lepiej! Dzięki nim poprawia się nam samopoczucie i humor. Ja Wam życzę dużo pogody ducha i jak najszybszej wiosny :)

Enjoy :)



 
 
 


 coat Zara / blouse Zara / skirt Reserved / tights Caldezonia / bag River Island / snowboots Sorel / head, scarf Hallhuber / gloves H&M / watch Casio / bracelet H&M




Przypominam o KONKURSIE :) Losowanie 31 stycznia










4 comments:

  1. Ten płaszcz od samego początku mi się spodobał. Spódnica w tak żywym kolorze to strzał w 10! :)

    ReplyDelete
  2. Piękna sceneria, świetne buty:) I ten oldschoolowy zegarek, Bomba :)!!!

    ReplyDelete
  3. Jak miło zobaczyć swoje ulubione miejsca na zdjęciach :)
    Co do stylizacji, to....UWIELBIAM TEN PŁASZCZ! ;)

    ReplyDelete