Wednesday 4 February 2015

Perfect Skirt

  Nieustanna zima przyprawia mnie o dreszcze! Niestety pogody nie zmienię. Mogę tylko wyczekiwać WIOSNY, mojej ulubionej pory roku. Tak jak wszystko zaczyna kwitnąć tak i ja nabieram chęci do życia! Dla Was mam trochę uśmiechu i słońca, nawet w te mroźne dni! 
  Dzisiaj nie będę się rozpisywać bo jak kobieta pracująca, brakuje mi czasu na dużo rzeczy. Jednak staram się wywiązywać z obowiązków i NOWY POST się pojawił :)

   Enjoy ;)




 


mantle Mango / skirt H&M (SALE %) / shirt Top Secret / boots Georgia Rose (Sarenza) / scarf H&M / bag Zara (SALE %) / head Hallhuber / tights Caldezonia / bracelet H&M / watch Manhattan

53 comments:

  1. Ja też z niecierpliwością czekam na wiosnę! Już się nie mogę doczekać kiedy będę mogła zrzucić puchówke i cieszyć się słońcem :) Genialna torebka! Bardzo podoba mi się ten model.

    ReplyDelete
  2. Hey there! Do you know if they make any plugins tto
    hekp with Search Engine Optimization? I'm trying to
    get my blog to rank for some targetesd keywords but I'm not seeing very good results.If you know of any
    please share. Thanks!

    Also visit my homepage cheap printing

    ReplyDelete
  3. cudna stylizacja, i mnie dobija już ta aura, przesyłam cieplutkie uściski :*

    http://paula-visage.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Dlaczego dla mnie powinna być ta torebeczka?? Bo idealnie pasuje do mnie :) uwielbiam różne odcienie różu-mój mąż nienawidzi-więc tym bardziej kupuję różowe ciuchy itp :) :) :) i wreszcie wygrałabym coś naprawdę tylko dla siebie i tak cudowne jak ta torebuńka :) ale znając życie pewnie się nie uda-jak zawsze :( no ale cóż bardzo bym chciała taką mieć :)

    ReplyDelete
  5. WSPANIAŁA,CUDNA ,PRZEŚLICZNA TOREBKA PRZYDAŁA BY MI SIĘ NA WALENTYNKOWY WIECZÓR WIEM ZE NARZECZONY CHCE MNIE GDZIEŚ ZABRAĆ BEZ SYNKA PIERWSZY RAZ OD 2 LAT MOŻEMY SPĘDZIĆ CZAS RAZEM BEZ ŻADNYCH PRZESZKÓD OCZYWIŚCIE SYNEK NIE JEST PRZESZKODĄ TYLKO BYŁ MALUTKI I NIE POTRAFIŁAM GO ZOSTAWIĆ SAMEGO ALE TERAZ JEST STARSZY WIEC MOŻE UDA MI SIĘ NIE MYŚLEĆ ZE COŚ JEST NIE TAK:) TOREBKA JEST CUDNA BARDZO BYM CHCIAŁA ZOSTAĆ TA SZCZĘŚCIARA MOŻNE DZIĘKI WAM NASZA RANDKA BĘDZIE CUDOWNA <3 POMOŻECIE :) PAULINA KOWALCZYK :)

    ReplyDelete
  6. Pewna Pani, torebki nie chciała a wiec
    Freshlookglamour Arlecie ją dała ! ;)
    Jestem mamą na pełnym Etacie , może torebke takiej mamie dacie?
    Brak mi czasu na chodzenie, swego ciałą dodatkami zdobienie .
    Wole Córci dać na lale , sobie nic nie kupić wcale .
    Wiec Torebke bym chciała swoje życie bym do niej schowala .
    Do domu kluczyki i małe kosmetyki !! ; )

    Stylizacja Cudowna !!
    Pozdrawiam Arleta Jaśko

    ReplyDelete
  7. ta przepiękna torebeczka byłaby idealna do nowych, wiosennych stylizacji na moim blogu ♥♥♥

    http://paula-visage.blogspot.com
    ściskam cieplutko :)

    ReplyDelete
  8. Mogłabym ją wychwalać, podziwiać wierszyki pisać, ale nie o to chodzi. Najnormalniej na świecie chciałabym ją mieć, bo nie jestem jedną z tych kobiet, które mają cały zapas takich śliczności. Nie powiem nic nowego, jeśli napisze tak jak większość, że wiosna się zbliża, a ona byłaby świetną przyjaciółką letnich sukienek. Mała, skromna, słodka i przy tym jaka urocza... Byłaby moją pierwsza pastelową perełką i zawyżała poziom moich stylizacji. :)

    ReplyDelete
  9. Nie mam jeszcze torebeczki w takim kolorze ♡ juz bym chciała odbierac pasujacy do niej stylizacje.....

    ReplyDelete
  10. Piękną torebke chciałabym wygrać ja bo zawsze o takiej marzylam ale nie moge sobie narazie pozwolic na taki wydatek. Bylabym bardzo szczesliwa gdyby udało mi sie ja zdobyc.

    Stylizacja MEeeega :D <3
    Pozdrawiam Agata Cygan

    ReplyDelete
  11. Bardzo ją pokochałam,już od pierwszego spojrzenia poczułam jej bliskość.Ona do mnie lgnie, chce, bym to ja ją dostała,pragnie zamieszkać razem ze mną i być moją przyjaciółką.Ja obiecuję,że będę o nią dbać jak o dziecko,nigdy nie zostawię jej w domu samej,a swoim znajomym i rodzinie przedstawię ja na weselu 14 lutego 2015 u syna mojego brata.Myślę,że będziemy się razem dobrze bawić i świetnie czuć w swoim towarzystwie.A...zapomniałam dodać...jesteś śliczna <3

    ReplyDelete
  12. Torebka- delikatna i lekka jak mgła,
    chciałabym by mnie cieszyła każdego dnia :)
    Trochę różu, trochę złota
    -szlachetna to jest robota.
    Każda kobieta, pani, dama-
    torebkę H&M by chciała :)
    Pozostawiam po sobie ślad (P.K.)-
    Torebeczko, please come on...
    Paulina Krawczyk

    ReplyDelete
  13. F - fantastyczna
    R - rewelacyjna
    E - elegancka
    S - super
    H - hot
    L – lubisiowa
    O - odlotowa
    O - okazała
    K - kolorowa
    A - atrakcyjna
    N - nowatorska
    D – dla damy i nie tylko
    G – godna podziwu
    L – lekka
    A – a jak ją wygram
    M – moja tylko będzie
    O – oddać jej nie oddam
    U – uraduje się ma dusza
    R – radość będzie hulaj dusza

    ReplyDelete
  14. przepiękny kolor idealna wielkość od dawna szukam stacjonarnie takiego cuda ale nigdzie nie mogę znaleść byłabym przeszczęśliwa moc stać się jej posiadaczką

    ReplyDelete
  15. Taka piękna torebeczka nie może pozostać bez właścicielki! Powinna trafić do mnie ponieważ o takiej marzę ;) zbliżają się Walentynki a na taką okazję byłaby w sam raz ! Nadchodzi też wiosna a pastelowe torebka jest na tę porę roku doskonała :) marzenie ją wygrać <3

    ReplyDelete
  16. Ta torebka powinna trafić do mnie, ponieważ jest:
    U-nikatowa
    R-omantyczna
    O-ryginalna
    C-udowna
    Z-abójcza
    A-mazing <3

    ReplyDelete
  17. Chciałabym wygrać tę torebkę ponieważ idealnie pasowałaby do mojego stroju na kolację walentynkową z mężem. Również później świetnie prezentowałaby się na wyjścia eleganckie jak i na wyjście z przyjaciółkami, nadaje się i do szpilek i do fajnych trampek :)

    ReplyDelete
  18. Chciałabym wygrać tą torebkę, gdyż będzie przypominała mi Ciebie, czyli moja inspiracje dzięki której będę mogła łatwiej wybrać stylizacje do niej pasująca. Gdy będę miała problem z dopasowaniem jakiś rzeczy to po prostu torebka przypomni mi, ze zawsze moge wejść na bloga i wlasnie tam znaleźć jakąś podpowiedz. No i w końcu moje stylizacje nie ograniczałyby sie tylko i wyłącznie do czarnych torebek. :)

    ReplyDelete
  19. Zapytałam męża dlaczego jego zdaniem powinnam wygrać tą torebkę, i powiedział, że jestem delikatna anielskie mam serce i byłaby dopełnieniem do mojego charakteru i stylizacji.

    ReplyDelete
  20. Ta torebka powinna być moja ponieważ :)
    idealnie pasowałaby mi do stylizacji ! :)
    zakochałam się w niej ! :)
    jest urocza , kolor ma obłędny ! :)
    Anita Czycz ! :)

    ReplyDelete
  21. chcial;abym wygrac poniewaz torebeczka jest :
    po pierwsze - MODNA
    po 2-gie - CUDOWNA
    po 3-cie - SEKSOWNA
    po 4-te -MAŁA ALE POJEMNA
    po 5-te- ORYGINALNA
    po 6-te -WYGODNA
    po 7-me - ZGRABNA
    po 8-me - ODWAŻNA
    po 9-te - POWABNA
    po 10-te - NIEBANALNA
    po 11-ste - UROKLIWA
    po 12-ste- STONOWANA
    po 13-ste -WYSTRZAŁOWA
    po 14-ste - Z CHARAKTEREM
    po 15-ste - WSPANIAŁA
    po 16-ste- NIESAMOWITA
    po 17-ste -ŚWIETNA
    po 18-ste- LEKKA
    po 19-ste- KOBIECA
    po 20-ste - STYLOWA
    po 21-wsze - OZDOBNA
    po 22-gie -SZAŁOWA
    po 23-cie- REWELACYJNA
    po 25-te- ODJAZDOWA
    po 26-te- CIEKAWA
    po 27-me- W ŚLICZNYM KOLORZE
    po 28-me- NIEZWYKŁA
    po 29-te- PIĘKNA
    po 30-ste- SZYKOWNA
    po 31-wsze - EFEKTOWNA
    po 32-gie -ZDUMIEWAJĄCA
    po 33-cie - Z KLASĄ
    po 34-te- URZEKAJĄCA
    po 35-te - ZJAWISKOWA
    po 36-te- WYJĄTKOWA
    po 37-me- PRZYCIĄGAJĄCA
    po 38-me- PERFEKCYJNA
    po 39-te - IDEALNA
    po 40-ste - NIEZAWODNA

    ReplyDelete
  22. Dlaczego dla mnie torebka? Bo jeszcze nigdytw życiu nic nie wygrałam, a torebka jest przepiękna i pasowała by mi do wielu stylizacji zarówno letnich jak i zimowych!
    Pozdrawiam!
    Mail: Aneta02.20@wp.pl

    ReplyDelete
  23. Dlaczego ja powinnam wygrać torebkę..??No cóż,dlatego że jest śliczna i miło byłoby wygrać ją,bo 15 lutego mam urodzinki ,miałabym super niespodziankę:-)

    ReplyDelete
  24. Czemu zdobyć mam ją ja?
    Podam wam powody dwa!
    Pierwszy z nich to sprawa oczywista,
    Ta torebka jest zarąbista!
    Bardzo modna i na topie,
    nie ma takich w żadnym shopie!
    Drugi powód bardzo proszę,
    bo ja chętnie takie noszę!
    Więc ją wygrac bardzo chce,
    Więc wybierzcie proszę mnie!
    Wpadła mi w oko, jak ją tylko ujrzałam,
    Byłabym szczęśliwa gdybym wygrała!
    Wyróżnię się z tłumu majac ją na sobie,
    Nie jednemu chłopakowi zakręci się w głowie!
    Będą zazdrościć mi wszystkie koleżanki,
    Bo jest tak śliczna jak wiosenne poranki! <3

    ReplyDelete
  25. Torebka ta jest symbolem kobiecości, chciałabym umieścić w niej swoje małe skarby i cieszyć się nią przed całym światem że posiadam takie piękne Cudoooo :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  26. Nie umiem rymować, pisać wierszy i pięknie opowiadać. Będę szczera bo taka właśnie jestem. Torebeczkę chciałabym nie dla siebie a dla mojej jedynej najukochańszej siostry. Niebawem kończy 30 lat i to byłby wspaniały prezent tym bardziej, że jest uzależniona od takich cudowności :) Moja siostra zasługuje na wszystko co piękne i dlatego bardzo chciałabym sprawić jej radość...
    Pozdrawiam
    Anna Michalak (facebook)

    ReplyDelete
  27. Bardzo chciałabym wygrać tą torebkę dla mojej mamy, bardzo jej się podoba a za niedługo ma urodziny :) To byłby idealny prezent dla niej :)

    Wiola Kubic (facebook)

    ReplyDelete
  28. moim zdaniem ja powinnam wygrać tą torebkę ponieważ w domu mam raptem dwie dobre torebki przydała by mi się Nowa nie dawno urodziłam synka i po porodzie postanowiłam zmienić moją garderobę na bardziej kobieca i ta torebka jest idealna tak po prostu dla mnie
    Wiktoria kulec (facebook)

    ReplyDelete
  29. Ta torebka to moje marzenie, śliczna, elegancka i do małej czarnej idealna i na Walentynkową kolacje jak znalazł <3

    Marzenka Ci (Facebook)

    ReplyDelete
  30. Ona jest urocza :) Ślicznie by się prezentowała latem do jakichś zwiewnych ciuszków. Cóż więcej pisać? Każdy by ją chciał mieć, wybór należy do Ciebie.

    ReplyDelete
  31. Torebka jest Super zawsze o Takiej marzyłam i chciała bym miec .:P

    ReplyDelete
  32. Torebka Super chce jaaaaa

    ReplyDelete
  33. Bo pastelowy zawrót głowy w mojej szafie panuje więc torebki tam tylko pudrowej brakuje.
    Na fb Emila Kejna

    ReplyDelete
  34. Chciałabym bardzo by ta piękna,urocza,pastelowa torebeczka trafiła w moje ręce,ponieważ uwielbiam dzielić się tym co piękne z innymi:) więc tą torebkę podarowałabym mojej kochanej siostrzyczce Monice,ponieważ ta kochana osoba zasługuje na nią:) Sądzę iż by mi ją pożyczyła:) Kocham sprawiać niespodzianki innymi:) i widzieć radość i uśmiech na ich twarzy:)
    Pozdrawiam
    Świetna stylizacja:)
    Beata Korpecka Gardoń

    ReplyDelete
  35. Agnieszka klajnowska- Łapeta8 February 2015 at 09:05

    Chciałabym otrzymać tę torebkę, ponieważ świetnie by pasowała do moich stylizacji, zarówno do sukienki jak i jeans-ów. za tydzień wybieram się do Anglii w odwiedziny fajnie byłoby się pochwalić taką ślicznotką:)

    ReplyDelete
  36. W tej chwili mam starą torebkę ale się obejdę ,a w czerwcu 6 na ślubie mojego syn chciałabym wyglądać jak na matkę weselną przystało.z góry dziękuję! Urszula Damas Jaskuła

    ReplyDelete
  37. Cóż można powiedzieć ....dlaczego ja miałabym ją dostać?
    Bo nie mam takiej, a pasowałby mi do wszystkiego...
    Bo jest śliczniutka, Taka słodziutka..
    Bo niedługo mam urodziny, a mąż zawsze daje nietrafione prezenty...
    Bo czym większa torebka tym cięższa, bo jak jest miejsce to wrzucam niepotrzebne rzeczy i później mnie ramię boli...
    Bo to chyba przeznaczenie, że poprzedniczka jaj nie odebrała, bo ta torebka właśnie na mnie czekała :p

    ReplyDelete
  38. bardzo bym chciała wygrać ponieważ 13 lutego mam urodziny, nie mam chlopaka, a torebka mi się podoba- sama sobie chcialam zrobić prezent :) Pozdrawiam. ( nie posiadam bloga także piszę z anonima.. )

    ReplyDelete
  39. Też nie przepadam za wiosną, natomiast przychodzaca wiosna od marca sprawia, że moje serduszko zaczyna się radować. Może dlatego, że marzec jest takim szczególnym miesiącem dla mnie?:)

    Co do torebki, bardzo ciesze się,że mam możliwość wzięcia udziału w ponownym losowaniu, aczkolwiek smutno mi, że ktoś udostępniał Twoja treść, "zmusił" w jakimś stopniu Ciebie do skrupulatnego prowadzenia i losowania zwycięzcy, co samo zajęło Ci wiele czasu.
    Torebka chciałabym, aby trafiła w moje ręce, dlatego ponieważ chciałabym przekazać ją mojej najlepszej przyjaciółce. Być może zabrzmi to banalnie, ale chciałabym aby trafiła do mojej Patrycji. W dniu losowania rozmawiałyśmy i właśnie Ona strasznie nie mogła doczekać się wyników losowania, ponieważ to jej pierwszy konkurs i właśnie u Ciebie! Powiedziałam jej wtedy, że jeśli wygra to będę cieszyć się jej szczęściem, jeżeli nie- to trudno, tak się zdarza i nie można się załamywać, ponieważ los może być przewrotny i nawet w takiej drobnej kwestii nas zaskoczyć. Jak widać nie myliłam się.
    Dziękuję, że przeczytalas moja wiadomość. Ściskam mocno! M.

    ReplyDelete
  40. Przepięjna torebka idealna dla mnie ,mam stare i nie modne torebki przydałaby mi się nowa .Poleciłabym tą torebke na swoim blogu i znajomym .
    pozdrawiam Maria Słoboda

    ReplyDelete
  41. witam....myślę że nie jedna z nas marzy o tej torebce ( bo nie ukrywajmy jest piękna)
    dlaczego uważam ze to właśnie ja powinnam być tą szczęściarą i otrzymać ta torebkę :)
    Uważam że była by idealna dla mnie jak również pomogła by zyskać mi trochę pewności siebie, ponieważ codziennie zmagam się z modą, i zakupami, gdyż należę do kobiet o większych kształtach i niestety moda i stroje są głownie na rozmiary 36-38. a nie mój o 10 większy. dlatego też ciężko mi znaleźć coś oryginalnego i fajnego w sklepach, a ta torebka była by moim znakiem rozpoznawczym i elementem który mnie wyróżni z tłumu innych ludzi ;)
    pozdrawiam Ewelina Moszczyńska

    ReplyDelete
  42. Droga Torebeczko !
    Jesteś taka piękna, śliczna i wspaniała.
    Nie jedna Pani w Swojej szafie by mieć Cię chciała.
    Skradłaś Moje serduszko, więc szepnę Ci coś na uszko.
    Daj mi się porwać ! A ja obiecuję, że Ci życia na pewno nie zmarnuje.
    Będziesz przeze mnie rozchwytywana i nie poczujesz się zaniedbana.
    W szafie miejsce Ci zrobiłam, już towarzystwo Ci załatwiłam.
    Lecz to Ty będziesz dla mnie niepowtarzalną, bo jesteś torebeczką wprost idealną.
    Obiecuję dobrze Cię traktować. Postaram się również Cię często nie brudzić i NIGDY nie uszkodzić, choć mam plan często z Tobą chodzić.
    Nigdy na dnie szafy się nie znajdziesz, bo zawsze będziesz na topie z Twoim wyglądem nie ma mowy o żadnej modowej wtopie.
    Więc jeśli zgodzisz się na taki układ i będziesz chciała zamieszkać w Mojej szafie... to daj mi znać! Ja chętnie Cię przygarnę i się Tobą zaopiekuje. NIGDY NIKOMU NIE ODDAM. Godnie z Tobą będę chodzić, ale jeśli Cię oczywiście zdobędę. Poczekam sobie cierpliwie na Ciebie, bo czekać na takie cudo jest warto, a Moja szafa zawsze dla Ciebie będzie otwarta! <3

    ReplyDelete
  43. spódnice pasowałoby uprasować... i poprawić jakość zdjęć.

    ReplyDelete
  44. Spódnica była uprasowana :) a zdjęcia były robione jeszcze starym aparatem. Tak jak każdy uczę się wszystkiego i staram się poświęcać na to jak najwięcej czasu. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  45. Chciałabym mieć tą torebkę, bo jest piękna :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  46. W moje myśli zakrada się delikatny głos,pełen słodyczy, namiętności i kusi mnie, zachęca do małej rozpusty.Chcę się mu oprzeć ale nic z tego, wiem że wpadłam po uszy...Czuję mocniejsze bicie serca oddech przyspiesza-to oznacza że emocje sięgają zenitu.Pojawia się uśmiech coraz szerszy. Czy jest coś wspanialszego i piękniejszego od wzajemnej miłości? Coś piękniejszego od czystych uczuć i cudownych emocji?Sam widok i odczuwanie potrafi wywołać falę gorąca i pożądania bez konieczności natychmiastowej konsumpcji....Gdy spoglądam nieśmiało na moją wybrankę wiem że jest ona tak wyjątkową że mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami dniami i nocami.Wiem że jeżeli los nas połączy będziemy trwać razem do śmierci ...Tylko ona tak na mnie działa...Hipnotyzuje uwodzi swoim wyglądem, oryginalnością.Jest ideałem!!!Budzi w mym sercu ocean zachwytu i pięknych uczuć to przez nią wiem jak wygląda nieskazitelne piękno....A kogo mam na myśli? Królową Beyonce, Marylin Monroe czy samą ikonę mody Versace? Nic z tego... Moje serce i umysł wypełnia jeden obraz a jest nim ta piękna torebeczka <3 <3 <3 Katarzyna Klich

    ReplyDelete
  47. ŚNIŁA MI SIĘ TOREBECZKA ...A Z TOREBKĄ JA JaNeczka ☺ DUMNA Z TEJ TOREBKI BYŁAM ...WSZYSTKIM WKOŁO SIE CHWALIŁAM...ŻE W KONKURSIE UDZIAŁ BRAŁAM I TYM RAZEM JA WYGRAŁAM...♥

    ReplyDelete
  48. Chciałabym wygrać tę torebkę, gdyż jestem 100% -ową kobietą, a żadna jeszcze kobieta nie powiedziała, że ma dość torebek! :-) Przyznam, że torebka spełniłaby swoją rolę do małej czarnej, w której mam zamiar wybrać się za miesiąc na wesele...

    ReplyDelete
  49. Witam. Przede wszystkim że jestem na blogu to gratuluję świetnej stylizacji. Genialna spódnica!! 😊
    A jeśli chodzi o konkurs to dziś dopiero zauważyłam. Gdzieś mi umkneło. Dlaczego chciałabym ją wygrać? Bo od pierwszego wejżenia się w niej zakochałam i jak ktoś ją wygrał było mo troszkę smutno, że ona nie będzie moja. Dziś dopiero widzę że ktoś jej nie odebrał. To chyba jakieś przeznaczenie. Jeśli nie jest jeszcze za późno to bądź moja torebeczko!!!

    ReplyDelete
  50. Zapewne dla niektórych moja wypowiedź będzie dziwna,nie do wiary.Napiszę krótko,przyznaję ,że od praktycznie 4 lat nie kupowałam sobie żadnej torebki,dlaczego???Całe swoje zaskórniaki przeznaczałam na wyprawkę mojej 3 letniej córci .Zapewne wiele z Was są mamami,także nie muszę rozpisywać się i tłumaczyć że my kobiety zapominamy o sobie,ciągle jakieś wydatki :). Ciągle dążymy aby dawać przyjemność innym,uszczęśliwiać najbliższych,dlatego też Moje Panie teraz jest Nasza chwila,nasza okazja.Bardzo chcę mieć tą torebkę,bo byłaby to przyjemność tylko i wyłącznie dla mnie,coś mojego,coś co przypominałoby mi iż można dążyć do rzeczy niemożliwych.A" jeżeli nie będziemy dążyć do rzeczy niemożliwych,to nigdy ich nie osiągniemy.". Piękny delikatny kolor,zmysłowe wykończenie,przykuwa oko,a to już połowa sukcesu,jak widać ma coś w sobie bo tyle kobietek się tutaj zebrało,życzę powodzenia i pozdrawiam Was kochane,zapewne każda z Was będzie prze szczęśliwa wygrywając to cudo.

    ReplyDelete
  51. Bardzo proszę o torebkę. Będzie idealna na wieczorne wyjścia jak i na spacerek z dzieckiem ponieważ zmieści pampersik. Jestem młodą mamą wię napewno mi długo posłuży.

    ReplyDelete
  52. Pragnę tą pudrową torebke,bo kocham róż i już :) Krótko,zwięźle i treściwie :)

    ReplyDelete
  53. Pięknie wyglądasz cudna spódniczka i obłędna torebka ;)

    ReplyDelete