Wednesday 25 February 2015

Canary Fur

   


  Nadchodzą moje najlepsze miesiące. Z utęsknieniem czekam na tegoroczną wiosnę. Kanarkowy chyba na stałe zagości w mojej garderobie tej wiosny. Początkowo myślałam że jest to zbyt intensywny kolor. Futerko w sklepie przykuło moją uwagę tym "innym żółtym". Za każdym razem na witrynach WYPRZEDAŻOWYCH rzucał mi się w oczy. Sama nie wiedziałam dlaczego nikt nie chce go kupić, skoro prawie cała rozmiarówka jest w sklepie dostępna. Wystarczyło tylko założyć go w świetle dziennym i od razu mamy inne porównanie. Odświeżenie szafy kolorowymi nowościami nikomu nie zaszkodzi, wręcz przeciwnie ;)
   Tego sezonu mam ochotę zaszaleć, ale z umiarem. W sklepach już od dłuższego czasu mamy nowe kolekcje Spring/Summer 2015. Mam nadzieję że znajdę chwilę czasu na poszukanie fajnych rzeczy dla Was. W wiosnę planuje duże zmiany w wyglądzie bloga jak i jego funkcjonowaniu. Dodam trochę kategorii. Waham się czy dodawać Wam posty o tematyce URODA (chodzi o zwrócenie uwagi jakich kosmetyków używam do pielęgnacji ciała czy makijażu). Fajnie by było jakbyście mi po prostu dali znać jak się na to zapatrujcie. Przypominam też o KONKURSIE :) z sieciówką MANGO. Starałam się wybrać wam rzeczy takie które sama jestem w stanie ubrać i przypadły mi do gustu.  
  Zachęcam Was do pozostawiania swoich opinii i komentarzy!

Enjoy ;)





 


fur Zara / boyfriend jeans H&M / blouse H&M / sneakres Nike / cap River Island (collection Rihanna) / sunglasses H&M / shopper bag Zara / bracelet Mango / watch Casio

7 comments:

  1. Te futerko ten kolor jest super dopełnieniem całej stylizacji ;)Chętnie bym sobie poczytała o kosmetykach jakie używasz co ci odpowiada w nich a co nie ;)

    ReplyDelete
  2. Hej. Stylizacja jest świetna :-) Jeśli już wspominasz o funkcjonalności... musisz popracować nad jakością zdjęć. Nie mam tutaj na myśli zdjęć źle wykonanych, ale blogspot strasznie Ci je 'pogarsza'.... sama nie wiem jak to ująć :-) Poza tym, ja jestem za postami związanymi z urodą. Generalnie, masz super pomysły, stylizacje i lubię przeglądać Twojego bloga, ale musisz dopracować szczegóły, a stety lub niestety zdjęcia są tutaj najważniejsze:) Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  3. Kolor futerka jest super ja sama często lubie zaszalec z kolorami. Mam w swojej szafie wiosenną kurteczkę w bardzo żywym kolorze żółtym i bardzo często ją zakładam, lubię ja łączyć z czarnym, czerwonym lub ostatnio moim ulubionym granatem.A tak odbiegając od ciuchów to extra odcień blondu.

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieję że już niedługo będzie tak jak chce. Wkładam w to dużo czasu i pracy ;)

    ReplyDelete
  5. Piękny kolor futerka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    ReplyDelete
  6. Żółty ci służy! :) Poza tym futerko/kurtka jest super!
    Jeśli masz ochotę to zajrzyj do mnie i zostaw po sobie jakiś ślad :) www.coconutsweetness.blogspot.com

    ReplyDelete