Wednesday 18 February 2015

Real love




  Casual to jeden z najmodniejszych pojęć w modzie. Początkowo był związany jedynie z czasem wolnym. Z biegiem czasu rozwinął się dzięki czemu nie posiada żadnych reguł! Tkanina, krój, kolor, fason, całe zestawienia- wszystko jest dowolne. Styl casualowy pojawił się wraz z dżinsami i rozpowszechnieniu stylu sportowego, który wszedł do codziennego użytku. Obecnie mamy tak zwany "Casual Friday". Raz w tygodniu dla odmiany do pracy zakładamy np. wygodne dżinsy! 
  Odbiegając od norm moją dzisiejszą propozycją jest długa, szara i bawełniana sukienka sieciówki ZARA. Od dawna szukałam podobnej w sklepach stacjonarnych. Z tego względu iż nie należę do niskich osób wolałam ją obejrzeć na żywo. Długość sukienki bardzo mi odpowiada. Nie jest bardzo przylegająca dzięki czemu mamy swobodę ruchu. Jest idealna na zimowe dni jak i wieczory. Mam nadzieję że za parę lat zimowy mundurek do szkoły będzie wyglądał właśnie tak! Co wy na to?

Enjoy ;)






NIKON D3200 18-55 VR



coat Zara/ dress Zara % / bag Zara % / head Zara % / shoes 5th Avenue / tights Caldezonia / sunglasses H&M / bracelet Hallhuber





  


12 comments:

  1. Mega stylizacjaaa. i super czapa :DD

    ReplyDelete
  2. Podobają mi się te płaszcze coraz bardziej

    ReplyDelete
  3. Ta czapa po prostu jest bombowa :) A Ty jak zwykle zaskakujesz swoimi nietuzinkowymi stylizacjami. Jestem na tak! :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo podoba mi się ten płaszczyk:) Całe zestawienie ubrań jest świetne :)

    ReplyDelete
  5. Nie bez powodu powiadają- " Ładnemu we wszystkim ładnie",pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Cudny ten płaszcz! Uwielbiam go 😍

    ReplyDelete
  7. I love the hat you wearing ;)
    welcome to my blog, we can comment each other ;)
    www.magfashion.p

    ReplyDelete
  8. Przepiękny płaszczyk, własnie taki jak lubię

    ReplyDelete
  9. Wspaniały płaszczyk świetnie w tej stylówce moja droga ;)

    ReplyDelete