Sunday 8 February 2015

Valentine's Day

  Dzisiaj mam dla Was propozycje na Walentynki. Jest to jeden dzień w roku w którym wyjątkowo, jeszcze mocniej i bardziej okazujemy uczucia tej drugiej osobie. Cała panująca atmosfera, czerwone serduszka, róże i misie stwarzają u nas wyjątkowy nastrój. Jedni wybierają się do restauracji na idealny wieczór z ukochaną osobą, drudzy do kina (np. Fifty Shades of Grey) inni po prostu spędzają go w domowym zaciszu, ciesząc się wspólnymi chwilami. Są prezenty, kwiaty, całusy i bardzo dużo miłości.
  Czerwoną koronką sukienkę znalazłam na ostatnim wieszaku w szafie. Z tego co pamiętam kupiłam ją ponad rok temu. Zauroczył mnie jej plisowany dół. Choć nie należy do najdłuższych sukienek to można by rzec że do czarnych rajstop pasuje idealnie. Uniwersalna, w połączeniu z wyższymi kozakami za kolano idealnie pasuje na tą porę roku. Z tego względu iż ma być to stylizacja na Walentynki skusiłam się też na czerwone usta. Cały look bardzo mi przypadł do gustu. Mój mężczyzna będzie miał niespodziankę w formie "Kochanie nie gwarantuje Ci że tak będę wyglądać na WALENTYNKI <3". Muszę być trochę tajemnicza.
  Mam nadzieję że Wasze Walentynki będą bardzo wyjątkowe.

Enjoy ;) 





coat Zara / dress H&M / jacket Orsay / boots Apart / bag River Island / watch Manhattan / sunglasses Dolce&Gabbana / tights Caldezonia

9 comments:

  1. rewelacja...ale najbardziej urzekł mnie płaszczyk i torebka <3

    ReplyDelete
  2. Zdjęcie numer 4 mój faworyt, przepięknie wyglądasz !!! Miód, malina :)

    ReplyDelete
  3. No kochana! Jak tak będziesz wyglądać w walentynki to randka udana na 100 % ;) Zmysłowo, romantycznie i do tego ten kolor! jestem bardzo a tak :)

    ReplyDelete
  4. Poluję na tego typu buciki <3 Piękne są ! Kochana klikniesz u mnie w link ?:*

    ReplyDelete
  5. świetnie wyglądasz :) płaszczyk super :)

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcie i ujęcie na tle stawku,stylizacja bardzo mi się podoba,wszystko pasuje do siebie :)

    ReplyDelete
  7. Piękna torebka super zdjęcia

    ReplyDelete